i reveal something inside. haha

hey ! hey ! dua hari ni bad weather kann? so kat sini tak bape nak panaslaaah. haha.

okay, i feel like i have a strength to share my story here. sebenarnya aku masih malu2 lagi nak story bout my everyday life taww. taktawu nape. tapi tak kesala. name pon blog. dulik ape. org nak ckp, ta suke baik angkat kaki awl2. ye takkk?.
aku rase cam aku ni blom sesuai ade bloglaa. aku ade penyakit. nak tawu penyakit die? tgokla list bawah ni.
penyakit2 yg sedang dihidapi oleh cik zaty syafiqah zulkarnain:

  1. malas gile nak bukak internet (semalam pagi je aku bukak tu pon tgok fb nak bukak blog malas coz kene taip memanjang)
  2. berat tulang(nak gerak tangan pun malas. tenaga diperlukan utk mulut dan tangan lain ke? coz kalau soh ckp aku laju je) 
  3. berebut laptop ngan adek aku (aku gne kuasa veto aku sbg akak ta bg adek aku online hari2. mlm tadi adek aku da gne so die takkan gne foe arini, so akulah y berkuasa tok satu hari ni. YAHOO !)
  4. da bukak fb utk 4 jam ( rase pehhh lame gila aku da ngadap laptop. tutup dulu lahh. kasi sejuk. pastu da tutup penyakit aku y ptama n kedua tu trus sengat aku)
tu laa sbbnye aku ni ta sesuai na buadd blog. bukan 24jam aku ngadap internet. huh. tp da terbuadd. kenela truskan perjuangan. bak kata org terlajak jalan boleh u-turn, terlajak buadd blog knela truskan. hailaaa ~ go ! go ! chaiyo la tuk aku kan. grr. *ta semangat.

0 omongann :):

Post a Comment

hasil bersengkang mata cik ZatySyafiqahZulkarnain