20 february 2011

after updating bout todayy.
aku na share ngan u all bout yesterday, a sunny sunday yang hot gilaaakkk. GRR.
i woke up early to attend a course at kolej komuniti YPJ kat tambak,
the course that i attended is masakn berasaskan kulit popia.
bukan aku sorg je joinn bella qila aina and teha join jugakk.
kitorg daftar lambat. 15 min class da stat kitorg baru nak masok. nseb bek masih briefing lagii.
masuk2 ta cam tekejot lak ann sbb student y laen sume macik2. hailaa~ we're the youngestt ! gile truly gile !
gitu gini gitu gini. mule la kitorg sesi membuat popia. plannye kitorg tanak bepisah. tp ade satu adengan y sanadlaa menyakitkan hati aku....
citenye camni...
kitorg da dapat da pot kitorg na buat popia (class ni grouping). da hepy da na stat. dtgla sorg macik bertudung sarung putih. ttbe menyelit dan bebel tu ini kat ktorg. kitorg pon wat muke =.=" je aaa. pastu ttbe kua la ayat y macam nak kene hempuk ann macikk uh.
ayt die berbunyi " eh,grup sane tu ade kosong lagi. boleh tak due org dpd korg pegi sane? macikk da byase dah ngan pot ni."
EEH ! macik ni kitorg da book dulu bole die nak halau kitorg. nseb bek org tua. aku cm na sound balik je ann. tp aku tanak bikin kecooo kat situ tp muke macik tu pehhh ! mmg mintak kene blender. GERAMMMM !
lastly aku n qila pegi kat grup y lom cukup. nseb best member group aku.
ade adek cikgu kahar(kott!) diela tukang masak y masak bile kitorg ade clas ngan cgu kahar tahun lepasss.
OHH ! RINDU FORM 5 TETIBEE !:C sosaaaddd laaah.

then aku pun blaja la buat popia.
aku blaja popia sayur, samosa,n popia sambal. SERONOK ! 
nak tgok tak hasil aku?
ni laaa....

 ni adalah popia sayur saya :D
 ini adalah samosa saya c:
 ini adalah popia sambal y belum disambalkan. HAHA. :D
popia buatan sendiri bersama CHEF QILA MIZA :D

tulaaa hasil akuu. comel annn? hahahaha.
nak tgok aku kay dapo tuuu ?
aku amek sikit jelaaa. jap. ni haaa die !
 saya chef AMATURR!
gaya cam dah powerrr !
my daughter with her sweet pink sandals. COMEL ANN!  chef qila miza~
aku tsgtlaa enjoy class ni though dikelilingi dgn macik2 n pacik. 
baik laa they all.
just ape y aku ta gemar sangat. ade sorg uncle ni. die la pembuat kulit popia y kitorg gune. mule2 aku ta pasan bout uncle ni. then lama2 baru aku pasan pacikk tu cakap bnde y sama je ! asek2 bout kulit popia die tuu ! aku naek bosan. nseb lom na muntah. tah hape2 dohhh! 


class habis bout 230 p.m. padahal dlm jadual habis kol 5. tatau la aku ngan dorg nehh. haha
hmmm,da alang2 abes cepadd kitorg plan na jalan2 kat seaside. amek2 gmba sesame.makan burger sampai comot,kne bebel ngan bella. minum air y tah hape2. gossiping bout annoyers y annoyingkan life kitorg(lebih kurang camtulaaa) then jumpe another geng budak dato' diba, dee, eton (syes aku rindu minah ni.pas spm senyap jek ann.balik2 aku jmpe cekpa), abee, n si syahirah!my old fren y pena sekelas mase form 1 then da ta pnh sekelas lagi after that. she's cool n sgtlah jantan.hahaha., she's getting cuter n prettier ! rndu nan gaya ganas die. (syahirah! aku da bodek kau ni, MCD satuu !) hahahaa.
(harap maaf.gambar belum diupload oleh empunya kamera.bile tah bella na upload !)


sosadd coz just me qila n bella y lepak. aina n teha da lesap tyme dorg follow kitorg. no comment. pape pun. i'm happy dapat qila y sanadlaa susa na kua ruma! haha. hope so kau happy qilaa.
jgn lupe moment kat karokee tuuu ! hhahahaa.

at 5 qila send me home. aku tired gilakk na mampos tros tido an balik2 tu. lenguh gile kaki berdiri aje spjg class tu.HUH ~ malam no activities. just teman mama shopping kat giant n beli tudung foe her event kat penang nanti.
tu jela asenye aktiviti ku pada hari ahad y macam ahad2 slalu.


p/s : sesiapa yg ade termasuk dalam life aku (e.g: aku terserempak ke ape ke) kalau aku ta cite pasal korg soryy ehh) ta tsempat laaa.

0 omongann :):

Post a Comment

hasil bersengkang mata cik ZatySyafiqahZulkarnain