tentang hari ini !

assalamualaikum everyonee !
how are youuu? hee.
slekeh jek tanya tah hape hape. padahal da tau korg sume oke oke kan?
dah tahu breaking news kat japan? da tahu apa jadi kat sana?
mereka ditimpa musibah. TSUNAMI.
skg ni kat CNN, BBC, sibuk tayang keadaan kat sana
ni TV kt sblh ni pun tgh bukak channel CNN. prihatin tak aku.. hahaha
actually aku and family sangatlaa risau sbb my uncle kat sana. kerja :(
aku harap sangat2 korg dapat join aku doakan keselamatan pakcik aku.
my sister try to reach for him but it's to no avail.
my nenek foe sure risau gilaa. bolela dikatakan ank ksygn pacikk aku tuu.
hahaha.
piqa berdoa agar ayah pit selamat berada di sana ya :)
skg ni japan tgh teruk kene bantai ngan tsunami. so korg jgn terkejut sbb skala richter nye around 8.3. kuat kann.
then news reported that negara berdekatan akan dilanda tsunami termasuk PHILIPINA and INDONESIA. kan dekat dgn malaysiaaa ! kemungkinan besar malaysia akan kene. in 6 hours !
so those anyone that live near by the sea. be prepared! coz you mnight get attacked !!
jgn ambil ringan okayy. even benda tu rumours je jgn da kene baru nak menitis air mata tuu
nak taubat pun da lambat so kita kenala berani nak menghadap Yang Berkuasa kat ats sana :)
tapi aku berdoa semoga korg dipanjangkan umur and ada lagi peluang untuk bertaubat.
ni aku packing2 nak pegi KL. nak ada suprise party for my daddy.
nanti story kat next entry okayyy. kaylaa.
doa banyak2 malaysia tak kena tsunami kayy.
demi negara yang tercinttaaa >.<
risaulaa malaysia ada risiko nak kne musibah allah sbb tgokla keadaan sosial skg truk gle.
malaysia ni tgal tggu balasan dp allah je.
tatau na nasihat camne coz dorg da tanak dgo nasihat :(
kaylaa.
we'll talk laterrr. hee.
bye readers.
love all of you,
assalamualaikum

0 omongann :):

Post a Comment

hasil bersengkang mata cik ZatySyafiqahZulkarnain